Rupjie miežu putraimi

Rupjie miežu putraimi

Darbs pie labu rupjo putraimu ieguves sākas jau  ar šķirnes izvēli.  Tikai dažas šķirnes nodrošina rupjus graudus un augstu proteīna saturu. Rupjie putraimi tiek izmantoti tradicionālās bukstiņbiezputras pagatavošanā. Tos pievieno arī zupām un sautējumiem.

NB! Miežos esošajam glutēnam ir cita forma, kā kviešos esošajam. Tādēļ dažreiz cilvēki, kuri atsakās no kviešus saturošiem produktiem uzturā, to alerģiskās reakcijas dēļ, var tos aizstāt ar miežu produktiem.

Uzturvērtība 100 g

Kālijs (452 mg)
Kalorijas (354 kcal)
Ogļhidrāti (73 g)
Olbaltumvielas (12 g)
Nātrijs (12 mg)
Tauki (2,3 g)

Vitamīni

  • A vitamīns

  • Kalcijs

  • D vitamīns

  • B12 vitamīns

  • C vitamīns

  • Dzelzs

  • B6 vitamīns

  • Magnijs

Pastāsti par mums saviem draugiem
  • Datums 09/09/2017

SAISTĪTIE PRODUKTI

Ievadi savu atslēgvārdu